(Android) Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game juksekode øke ressurs
Feb 9, 2022 8:33:25 GMT -5
Post by elenbookrownra on Feb 9, 2022 8:33:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Hvis du liker å lage mat Åh, du vil like kjøkkenfeber Cook Restaurant matlagingsspill Det er mye moro
Det er et veldig hyggelig kokkeprogram, jeg blir aldri lei
Utrolig 😍 spill fortsett med jobben jeg bare elsker dette spillet så langt så bra at jeg ennå ikke trenger å sende dette spillet tilbake 😀
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Alkalmi lszo
Sausage Wars.io आर्केड गेम bjf
Graohics er bra og så gøy
Spillet er nydelig, men det slutter å åpne
Spillet vil ikke lastes. Sitter fast på 99 %
Selve spillet er søtt, men det er åpenbart at det ikke var klart for utgivelse ennå. Det er litt buggy (når jeg låste opp hamburgeren, måtte jeg klikke på burgeren flere ganger for å ta den av grillen) og det er stavefeil i spillet, som kan være litt skurrende. Kontrollene er enkle å bruke og grafikken er fin... Men dessverre trenger den litt finjustering.
Spill dette spillet før glad jeg var i stand til å finne det igjen mye moro god jobb!
Raj imran
Kom så langt og spillet lastet bare til 99 %😑
Høye nivåer ingen tid
Avinstaller..dette spillet er dårlig..først var det bra..men hvis jeg når nivå 90 plutselig tilbake til nivå igjen..så du må starte og spille dette igjen!
Veldig bra
Dette spillet var fint, men jeg kan ikke gå forbi vaffelrestauranten. Egget var veldig sent å forberede. Oppgraderingen er også svært kostbar. Jeg katten spille nivåene som jeg allerede var fullført. så vær så snill å endre dette spillet.
Så fint spill😍
Jeg kan ikke spille spillet lenger. Appen holdt seg fast i lasting på 99 %. Vennligst hjelp!!!!!!
Veldig bra spill...men jeg ga 1 stjerne bcz updte krar pre game open e hcha naa...😠😠😠😠
Elsket å spille dette spillet, betalte for ingen annonser. Fikk en ny telefon, logget tilbake på spillet mistet alt. Nå har nettopp hatt en oppdatering og spillet vil ikke lastes, bar sticks på 0%
Annonsene var veldig irriterende
Betalingen er ikke bra Jeg liker ikke dette spillet jeg liker ikke betalingsspillet
Jeg ga den 5 stjerner, men siden den siste oppdateringen har det blitt umulig å fullføre nivåer med kombinasjonene, og ikke servere feil oppvaskoppgaver. Nå laster den bare til 99%, så kan ikke komme på spillet i det hele tatt
God grafikk. Time killer 💕 elsker dette spillet så langt...
Fint spill, men du gir flere kunder og mer tid
Veldig veldig hyggelig 👌👌
Moro så langt! Første dag å spille det!
MOHIT
Jeg elsker å spille dette spillet, men det gir meg ikke mynter på nivå 14 av Le Stela. Vennligst fiks dette! Hvis ikke for dette, ville jeg gitt 5 stjerner.
Det eneste er at det tar for lang tid å bytte til en annen skjerm
BH-søl. Hekta👍
Jeg er så trist fordi dette spillet er så vakkert, men bare laster inn 99% bare hvorfor dette spillet er oppdatert nå, men ikke åpent hvorfor
Fint spill 😊😊