(Android/iOS) Stickman Revenge: Demon Slayer oneindige uithoudingsvermogen hack
Feb 4, 2022 8:47:15 GMT -5
Post by maehelpgenphara on Feb 4, 2022 8:47:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige uithoudingsvermogen hack ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Revenge: Demon Slayer 2022 version ▞▞▞
leuk spel. Maar de gameplay is te traag.
Een update nodig die al is voltooid
Queen White Rejuvenating Stel het beste van alle monsters en ons allemaal samen en we hebben een fantastisch dagje uit gehad en we hebben allemaal het beste van ons en alles wat je voor ons koopt, een verjaardagscadeau van onze dierbare vrienden zal ons helpen met onze huwelijks- en huwelijksverjaardag en 3-in-1 verjaardagsvieringen in de menselijke wereld door ervoor te zorgen dat u van de dag geniet, weg van de schadelijke effecten en speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal speciaal spe
wanneer ik het voor het eerst speel. dan wanneer ik degene met een vuist ontgrendel. het zegt de naam niet en dan koop ik een gele vuist voor hem, dan blijft het achter en maak ik mijn spel terug en als ik weer kom, was het weg en die met de vuist heeft hij er maar 2 zwarte benen dus ik wil het niet omdat ik al mijn spullen alleen daarvoor verkoop, toen was ik nu helemaal weg😭😭😭
Het spel uitgespeeld. Heel veel problemen. Hopelijk komt er een deel 7 voor campagne
ik vind dit spel leuk
Het was leuk om de tutorial te spelen, maar daarna werd ik meteen drie keer uit het spel geschopt. Het is een goed spel, maar het schopt me eruit en is volledig speelbaar voor mij. Repareer het alstublieft en ik hoop dat u meer nuttige beoordelingen krijgt!
Anjay
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ik heb de game geüpdatet en al mijn legendarische items verloren en toen maakte ik verbinding met Facebook en verloor mijn no-ads en het herstartte mijn game nu moet ik helemaal opnieuw beginnen
Het is een geweldig spel en ik vond het erg leuk, maar ik kan er niet eens aan beginnen zonder dat het crasht
Het wordt vrij eenvoudig na het kopen van de 100k Armor, maar er is nog steeds een baas met een enorme gezondheidsbalk. De baas werd echt snel saai.
eenvoudige gameplay maar zeer verslavend
Amazing Game Dev is super goed
Waarom geven mensen dit een 1*
Cule
De algehele game is erg goed, maar er zijn veel problemen voor mij, 1. Er zijn zoveel advertenties en zelfs wanneer ik offline ben, kan ik de gratis kist niet openen of als ik genoeg heb om te kopen 2. De bazen in de verhaalmodus zijn te sterk. dat is alleen mijn probleem, maar er is veel van.
Het is een goed spel, maar het wordt een beetje saai na een paar weken spelen
gratis vuur
ik kan niet spelen mijn wifi staat aan maar ik kan niet spelen
Ik vind het spel echt leuk, maar elk niveau van de verhaalmodus dat ik voltooi, crasht
Geweldig spel!!! Negeer die haatreacties, deze game is fenomenaal. Er kunnen klachten zijn over het hebben van veel advertenties, maar bruh, gebruik je hersens voor een keer. Zoals... zet gewoon de wifi uit... is die rally moeilijk om te doen!?
Leuk spel, heb meer karakters en niveaus nodig, hoewel de aanbevolen chakra-niveaus nogal verkeerd zijn, ik verloor een keer, zelfs als mijn chakra-niveau 10x het bedrag is, dat is wanneer mijn verdediging een beetje laag is.
Het spel was erg goed... Ik vond het erg leuk ♡
Goed gedaan, je hebt het spel leuk en goed gemaakt
Ik hield van dit spel toen ik een kind was en nu... ER IS EEN VIER, wat geweldig is om te weten
Jotaro's eerste vaardigheid is verbroken, elke keer als ik het probeer te gebruiken, doet het alleen de animatie, maar geen enkele hand gaat omhoog. Theorie: Jotaro (man met stenen vuist) is eigenlijk Nagato (zwaardvechter) uit de toekomst. Na het verslaan van Gashar, ging Nagato verder met het verslaan van de man wiens naam is ?? maar verloor de strijd en zijn armen. Na dat gevecht veranderde Nagato zijn naam en vond een zeer zeldzame aarden rol, en was in staat om twee aarden vuisten te maken. Later vindt hij zijn vroegere zelf in het gebied waar je Jotaro ontgrendelt.
Is dit offline?
Het is cool._.
Ten eerste is het spel te moeilijk dat ik een hack van Google moet downloaden om het spel af te maken... ten tweede hoe krijg ik de 3e held? Het is een goede game, maar zeer goede graphics, geen probleem met de besturing en zelfs toen ik een hack downloadde, is de laatste grote skeletbaas nog steeds te moeilijk om te verslaan... maak de bazen een beetje gemakkelijk te verslaan en vertel me ook hoe ik de 3e held en ziek geef het een volledige 5-sterrenbeoordeling 😊😊😁😁✌✌
Het is anders dan advertenties. Valse advertenties
Een ander niveau van mobiele games🔥
Buggy, heeft potentie. Visamulet en andere lastige bugs bederven het spel helaas. Ik vond het leuk tot het 6e niveau.
Darm
Goed spel, maar het werkt niet voor mij na hoofdstuk 3 en ik kan het derde personage niet gebruiken
dit is heel erg cool en ik geef 5 sterren VOOR HET BESTE VECHTSPEL EVVEEEER
Het is spool cool, ik ben er dol op
Ik haat het dat het veel te veel is gecrasht en mijn spel zou me eruit blijven schoppen
Spel met veel bugs.. jotaro kan de vaardigheid niet gebruiken in de harde modus.. en de 6e missie zit vast in de eerste ronde.
Niet de moeite waard had max bar off wifi en duurde nog 3 uur, daarna crashte het 4 keer direct na missie 3 niet de moeite waard?
Goed spel, maar het spel crasht elke keer op het niveau van de baas.
Ik hou van het spel en de bazen zijn leuk. Ik zou het 5 sterren geven, behalve dat ik het 6e gebied kreeg en mijn spel volledig gliched is. Het maakt een van mijn personages onbruikbaar daar de stroom van ongeveer 3500 naar 1300 ging en alle items die ik voor hen gebruikte, waren veranderd. Los de storing op en ik beoordeel 5 sterren.
Dit spel is zo dump, download het alsjeblieft niet,
Hey, deze game was zo goed dat hij geen vertragingen en geen crashes heeft. hoewel ik een vraag heb over de rune over hoe deze uit te rusten?